Ja podeu consultar i apuntar-vos a les activitats que programa el Centre de Visitants de la Garriga.
A banda de les visites i itineraris habituals (el refugi de l'estació, el modernisme, l'activitat familiar Desperta Holmes!...), en aquest trimestre s'inclouen novetats i programacions especials.
Entre les activitats destacades, el dissabte 4 de juliol podreu gaudir de la ruta teatralitzada “L’arxiu de pedra”, a l’entorn de la Doma, una manera diferent i immersiva d’apropar-se al passat.
I el divendres 17 de juliol, dins el cicle Els parcs en concert de la Diputació de Barcelona, us proposem una combinació única de patrimoni i música: una microvisita a l’Illa Raspall un tastet per descobrir el patrimoni garriguenc que culminarà amb el concert d’Íriex, davant del Teatre de la Garriga, el Patronat, en un ambient íntim i estiuenc.
Recordeu també que durant juliol i agost, els dissabtes a la tarda, el Centre de Visitants us atendrà des de Can Raspall.
Aquí podeu consultar el fulletó d'activitats del Centre de Visitants del tercer trimestre de l'any: