La Garriga rebrà, com és tradició, la Flama del Canigó per celebrar la revetlla de Sant Joan.

Serà el vespre del proper dimarts 23 de juny. Els actes arrencaran a les 18.30 hores, amb l'arribada de la Flama a la plaça de Can Caralt. Allà, s'encendrà una torxa que es portarà, per relleus, pels carrers Calàbria, Carretera Nova i Banys.

L'Ajuntament ha emès un ban municipal informant de la prohibició de fer fogueres i llençar coets, pel risc d'incendi forestal.

El text del ban és el següent:

"Jo, Meritxell Budó Pla, alcaldessa de l’Ajuntament de la Garriga, adreço aquest ban a tota la ciutadania per recordar que, tot i que actualment el risc d'incendi és moderat, les previsions meteorològiques indiquen que aquest estiu serà sec i calorós, creant un escenari ideal per als incendis forestals.

Gaudeix de les diverses activitats que es fan en motiu de la festa de Corpus de la Garriga.

Dijous 28 de maig

Dissabte 23 de maig, se celebra la 5a edició del Llegat Raspall, una jornada per acostar-nos a la figura de l'arquitecte Manuel J. Raspall, a través de diferents activitats.

Quan, fa 120 anys, en Manuel J. Raspall va començar a exercir com a arquitecte municipal de la Garriga, va començar a treballar en un poble rural que ja es trobava en plena transformació cap a una vila d’estiueig.

A finals del segle XIX, després de la construcció del Passeig, ja s’havia redactat la primera planificació urbanística del poble (el primer POUM, en sigles actuals).

Les Jornades de Cooperació de celebren del 8 al 30 de maig, amb exposicions i xerrades que ens acostaran als diferents projectes de cooperació que es duen a terme des de la Garriga.