La Garriga rebrà, com és tradició, la Flama del Canigó per celebrar la revetlla de Sant Joan.
Serà el vespre del proper dimarts 23 de juny. Els actes arrencaran a les 18.30 hores, amb l'arribada de la Flama a la plaça de Can Caralt. Allà, s'encendrà una torxa que es portarà, per relleus, pels carrers Calàbria, Carretera Nova i Banys.