FIRA DE LA BOTIFARRA
Pels volts de Carnestoltes, la Garriga acull la Fira de la botifarra, un esdeveniment que pretén promoure el comerç local i promocionar el municipi.
A partir d’un dels productes emblemàtics del poble – la botifarra- la fira dóna a conèixer aquesta tradició garriguenca i ofereix un conjunt de propostes lúdiques i culturals complementàries.
Enguany, del 7 al 8 de març, viurem un esdeveniment que pretén promoure el comerç local i promocionar el municipi. A partir d’un dels productes més emblemàtics del poble - la botifarra - donar a conèixer la tradicional elaboració d’aquest embotit al municipi i alhora oferir tot un conjunt de propostes lúdiques i culturals.
Des del Centre de Visitants participarem amb un programa d'activitats a preus promocionals.
Del 7 al 8 de març ens podràs trobar a l'stand de la Plaça de Can Dachs (el Centre de Visitants romandrà tancat).Podràs gaudir a més a més visites a preus especials. Imprescindible reserva prèvia a info[at]visitalagarriga[dot]cat ó 610 477 823
DISSABTE , 7 de març:
-Itinerari guiat: "Els Camins del Menjar: la transformació de la Garriga a través de l'alimentació"
-Portes Obertes al Modernisme de 11 a 14h- Micro-visites (Can Raspall- Illa Raspall) 11, 12, 13h
DIUMENGE, 8 de març
-Itinerari guiat: "La Garriga Rural de fa 300 anys"
- Portes Obertes al Refugi de l'estació de 11 a 14h- Micro-visites (Refugi) 11, 12, 13h
Podeu consultar el Programa complet aquí.