imatge de Roca Centella
761 m
Dificultat alta
  • Sender BTT (2h), possibilitat de fer-lo a peu
  • El traçat té una dificultat alta
  • La senyalització vertical de les cruïlles us indicaran que esteu en el camí adequat
  • Es recomana portar calçat còmode per caminar
  • Recordeu hidratar-vos i protegir-vos del sol
  • Es recomana portar aigua i algun refrigeri
Ruta amb mapa

Si teniu ganes de gaudir de vistes immillorables de la Garriga i de tota la plana vallesana i alhora heu fet un bon entrenament, podeu fer aquest recorregut en BTT, que en menys de 20 quilòmetres us portarà al cim de Roca Centella, una de les muntanyes més altes de l’entorn de la Garriga.

Sortirem de la Garriga direcció Figaró fins arribar quasi a l’alçada de la C-17. A la rotonda anirem a buscar el camí que surt a la dreta enmig de les fàbriques, cap a l’ermita de Sant Cristòfol de Monteugues. Un cop arribats a l’ermita trencarem pel camí de la dreta passant per can Valls per arribar a l’alzina grossa. Seguirem el camí i trencarem a la dreta en les dues properes cruïlles on el camí es convertirà en forts pendents fins a l’última cruïlla, on anirem a l’esquerra.

El camí ens portarà a una placeta on a peu podem pujar fins al cim de Roca Centella. Per baixar anirem direcció a la casa de Prades passant pel coll de Carpis i molt a prop del turó de Santa Margarida, seguint el camí de la dreta sempre per desnivellar l’alçada. Entrarem a la Garriga per la zona de can Poi.