Petit recorregut garriguenc PR 33

Llargada: 29,32km
Desnivell: 1000 m
Dificultat: moderada
Part Ciclable, alternativa per pista principal.

Descarrega't el TRACK!

Iniciem l’itinerari al pont de ferro de la Carretera Nova per arribar a la Doma. Seguirem pujant per la vinyes passant pel Serrat d’Ocata fins arribar al Santurari de Puiggraciós. El camí continua ran de la font fins al coll de can Tripeta i continuarem pel camí empredat fins arriba al castell del Clascar. Prosseguim en direcció nord per acabar confluint amb el GR 5 que en portarà fins a l’església de Sant Pere de Bertí. Un cop aquí ens endinsarem al bosc superant un petita cinglera i seguirem pujant per una zona obaga amb molt de boix fins al coll dels Homs on iniciarem la baixada fins al collet de la Trona, baixant pel Sot del Bac fins a Figaró.

Un cop al poble anirem a buscar la pista de Vallcàrquera on trobarem l’ermita de Sant Pere. Desprès d’una forta pujada, guanyant alçada, agafarem una drecera per arriba a la carena del coll de la Creu de can Plans. El camí segueix pujant moderadament, en direcció est per arribar a sant Cristòfol de Monteugues on continuarem agafant les dreceres paral·leles a la pista principal per arribar a la Garriga.

Plànol de l'itinerari

RUTA-PR-33

Descarregueu-vos el tríptic mapa-guia de La Garriga amb l'itinerari més avall.